U Festival di Primavera hè ancu chjamatu Chinese Lunar New Year.Essendu unu di i festivali tradiziunali chinesi, hè a festa più grande è più impurtante per i Cinesi.Hè ancu u tempu per e famiglie intere per riunite, chì hè simile à Natale per l'Occidentali.
In a cultura populari, a celebrazione di l'annu lunare hè ancu chjamatu "guonian" (litteralmente significa "passà un annu").Si dice chì u "nian" (annu) era un mostru feroce è crudele, è ogni ghjornu, manghjava un tipu d'animali cumpresi l'omu.L'esseri umani eranu naturalmente spaventati è anu da ammuccià a sera quandu u "nian" esce.
In seguitu, a ghjente hà trovu chì u mostru avia paura di u culore rossu è di u focu.Allora dopu, a ghjente hà utilizatu u culore rossu è u focu d'artificiu o petardi per caccià "nian".In u risultatu, l'usu hè fermatu finu à oghje.
U zodiacu tradiziunale cinese attache unu di i 12 segni animali à ogni annu lunare in un ciclu.2022 hè l'annu di u Tigre.
A cena di l'annu novu hè chjamata "Cena di riunione di famiglia", è si crede chì hè u pranzu più impurtante di l'annu.Ogni famiglia farà a cena a più sumptuosa è ceremoniosa di l'annu.L'hostess portanu l'alimentu preparatu è tutti i membri di a famiglia si metteranu inseme è facenu dumplings in armunia.À dodici ore, ogni famiglia spararà petarde pè salutà i ghjorni novi è scaccià i vechji.
Tempu di post: 20-Jan-2022