• A pasta di tomate và à a tavula da quì.-Lasciami piglià à u Xinjiang per vede cumu i pumati sò colti è trasfurmati in pasta di tomate.

    Aostu hè a nova stagione di pruduzzione di u pumadoru in u Xinjiang, è i pumati sò cuminciati à esse raccolti!

    Attualmente, a piantazione di u pumadoru in u Xinjiang usa e macchine da l'aratu, a piantazione di piantini, l'irrigazione, a fertilizazione è altri prucessi, in particulare a prova di a terra è a formula.U pumadoru maturu hè sceltu da una macchina di pumadoru d'alta putenza, chì ùn solu risparmia u costu, ma hà ancu una alta efficienza, è veramente rializeghja l'operazione "one-stop" da a piantazione, a cugliera, a separazione à a carica.

     

    A pruduzzione di tomate Xinjiang hà i so vantaghji è caratteristiche particulari.

    (1) U licopenu è l'orizanol di u Xinjiang sò generalmente alti in cuntenutu, cù menu muffa è bona viscosità.Sicondu i dati di laboratori furniti da Kakemei, a più grande cumpagnia di produttu di tomate in Giappone, u cuntenutu di pigmentu rossu di tomate in parechji paesi hè 62 mg / 100 g in Xinjiang, Cina;Grecia 52 mg / 100 g;Italia, Spagna, Portugallu, Francia, Turchia è i Stati Uniti sò 40 mg / 100 G. Tomate in Xinjiang cuntenenu 5,5 grammi di oryzanol per 100 grammi di polpa, cumparatu cù 4 grammi in i zoni custieri di a Cina.U pumadoru Xinjiang hà menu cracking di frutti è mildiu, è u campu di muffa di ketchup hè menu di 25%, è u minimu pò esse menu di 12%, chì hè assai più bassu di i normi specificati di Cina è di certi paesi stranieri (50% in Canada). , 60% in Italia è Francia, 40% in i Stati Uniti è Gran Bretagna, è 40% in Cina).U ketchup di Xinjiang hà una bona viscosità, un corpu rossu scuru è brillanti, fine è uniforme, addensamentu moderatu è dispersione, sapori agri è dolce è sapori diliziosi.

    (2) Hà una grande scala di produzzione.L'industria di trasfurmazioni di u pumadoru di Xinjiang hè stata sviluppata in l'anni 1980.L'imprese di produzzione in generale anu equipamentu novu è tecnulugia avanzata.

    ""

    ""

    (3) Hè diventatu u più impurtante pruduttore è esportatore di l'industria di u pumadoru in u mondu.A capacità di trasfurmazioni annuali di ketchup in Cina hè più di 1 milione di tunnellate, è u voluminu di l'esportazione annuale hè più di 600000 tunnellate.Hè diventatu u terzu pruduttore più grande è u più grande esportatore dopu à i Stati Uniti è l'Unione Europea, è ghjoca un rolu impurtante in u mondu.

    (4) Attualmente, u licopenu hè unu di l'antioxidanti più forti in e piante in natura.Hà una varietà di effetti cum'è anti-aging, anti-aging, anti-cancer è prevenzione di malatie cardiovascular.Ketchup hà u più altu cuntenutu di licopenu.

    "A megliu materia prima per fà u megliu gustu!"Avemu un cuntrollu di alta qualità nantu à a prucissioni manufactura è furnisce un serviziu di prima classe à i clienti cù una forte assistenza tecnica.Vulemu espansione più mercati cù l'amichi in u mondu per creà un futuru luminosu nantu à a basa di u benefiziu mutuale.


    Tempu di Postu: Aug-03-2022